Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Gope igen suck

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gope
Gäst




Gope igen suck Empty
InläggRubrik: Gope igen suck   Gope igen suck Emptytis apr 14, 2009 11:54 am

tjo alla..

anar att de flesta just nu tänker "oh vilken galning" när de läser detta.. men detta är en sådan tidpunkt då man inser att man gjort sitt livs wow misstag och önskar man kunde vrida tillbaks tiden och sudda ut vissa saker man skrev..

kan redan nu efter mindre än en vecka säga att valet att återta min ansökan hit och joina voodoo var mitt största misstag och önskar att det inte gjorts.. kan redan nu säga att voodoo inte är en guild för mig och tror namnet voodoo lockade mer än att kolla in så guilden passar mig.. seriöst, jag kan inte spela i en guild som inte tillåter skämt och avslappnat snack i G-chatt.. att man trackar ner på varandra och verkeligen trycker ner tryouts istället för att hjälpa dem då funkar inte jag då blir jag bara arger.. det var så det var i voodoo (dock inget på mig personligen men mot andra)..

självklart anar jag ju redan nu att jag sänkt min chans till en plats i eran guild men kan ju alltid hoppas.
har bara hört positiva saker om eran guild och kan bara hoppas på att om ni behöver en shaman resto/elemental/enh med tryck på resto men har dock rel gott gear i elemental någon uppgradering av trinkets och t7,5 hanskar så har jag ett bra gear.. enh är väl mitt sämsta gear där behövs uppgradering av det mesta har hjälm & chest från naxx 25 manna, boots från malygos 25 manna resten är från naxx 10 manna (har dock fullt gear)..

men men går helst resto och skulle ju behöva några enstaka uppgraderingar (inte nödvändigt då allt är från 25 manna) men head och gloves för att nyttja set bonusen vore ju inte dumt.. sen bättre vapen så klart..

aja, nu har jag nog chattat klart här och som alla kan förstå nu så önskar jag åter igen ansöka hit även om jag sänkte mina chanser i och med återtagandet av min förra ansökan..

men men.. kan bara hoppas på det bästa..

mvh Gope (se min förra ansökan för mer info)
Till överst på sidan Gå ner
 
Gope igen suck
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Opthimus resto druid
» Shaman - resto
» Ansökan om att få gå med er igen.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: