Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Enhancement/Restoration Shaman

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Shockise
Gäst




Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Enhancement/Restoration Shaman   Enhancement/Restoration Shaman Emptymån jun 29, 2009 3:55 am

Character namn: Shockisen

Character class: Shaman

Main specc: Enhancement

Armory link(s):

Irl namn: M.C

Ålder: 27

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]
Shockisen - 4 dagar "shaman" , Cuddley 50 dagar "shaman", Threatsteal 312 dagar "warlock", Narujin 30 dagar "huntard", Bjutte 40 dagar "warlock"
-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]
Guildless, har en guild på alliance sidan bara för att jag inte vill spela i någon guild med de karaktärerna, dessutom så har jag rerollat helt med Flamez och Vorgoth

Alla guilder jag har varit med i har varit på alliance sidan, Började på Shattered Hand i Order of the Hammer med min hunter Narujin, rerollade lock för att vi needade locks för Garr, då BWL släpptes fick vi gratis Realm Transfers eftersom det brukade vara 800+ i kö för att komma in på SH, transferrade till Genjuros "grekjuros" tillsammans med en annan guild från SH, The Alterac Deviants, spelade dock inte ihop med de förrän Naxx släpptes på lvl 60, innan jag joinade de hade jag en egen guild som hette The League "fick jobba lite annorlunda tider under några veckor, gav leadership till min maintank som sabbade guildet" , jag lämnade tAD för att bygga ihop The League än en gång, vilket blev en succé på servern "denna gången med" sen flöt det på med Netherlife under TBC, och nu i WOTLK lirade jag ihop med folk jag spelat med i 4 år på Draenor, men vi tröttnade på Alliance eftersom alla de "bra" spelarna inte längre lirar som alliance eller så har de slutat spela
-

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]
Denna gubben ingen, bara pug genom BT och Boost i Onyxia, Cuddley hela wotlk content förutom Yogg, min warrior hela WOTLK content inom 3 veckor av release "deletade gubben i typ februari" , samt hela TBC förutom M'uru+ i SWP, på min warlock har jag raidat genom alla raid intancer som finns i spelet, började spela i beta, sen har det rullat på från MC "då de droppades t2 där innan BWL kom ut" hela BWL, Onyxia, Ahn Quiraj 20 och 40, Naxxramas på lvl 60 fram till Sapphiron, ZG, Hela TBC content samt hela WOTLK content förutom Yogg Saron,
-

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]
Inom alla områden som jag kan, om jag gör bort mig så fixar jag det
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]
Yes, såvitt inte något extremt som Godzilla dyker upp, så är jag där
-

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]
Nope. om inte min hund säger ifrån så är det ingen fara
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]
DBM, Omen, Bartender "hatar standard bars" oRA2, sexy map samt Ice Hud och Maelstrom Warning
-

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)
uhh ska ladda upp ett senare ifall det behövs är inte online i spelet atm, sitter o dricker öl med en kompis
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]
På ett positivt sätt
-

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]
Ja det är jag, men jag har inte haft bekymmer med det hittills
-

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]
Loot är för lätt att få jämfört med hur det var förr, så jag är inte så bekymrad över det
-

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]
Ja
-

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]
Jag har allt, är inte rädd för att prata men håller venten fritt så att raidleader kan snacka, har jag synpunkter på hur det kan förbättras så frågar jag om lov
-

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]
Jag vill joina för att 3 dagar i veckan passar mig utmärkt efter sommaren p ga högskolan samt att jag har hört bra saker om er, och att en av mina kompisar jag lirat med i snart över 4 år joinade eran guild häromdan
-

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]
Jag är alltid förbered för raids, mat, flasks, consumables som är bäst för den klassen jag spelar med, jag är en person som gillar att tävla "dps meters" ända sen vanilla har jag toppat mätarna och jag kommer alltid att satsa på att göra det utan att dra aggro, jag kan lira enhancement bra pve mässigt och jag kommer alltid att försöka förbättra det, jag låter aldrig en raid vänta på mig, pang på så fort vi går in i combat, jag går aldrig afk såvitt det inte är något väldigt viktigt.
-

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Speccen jag har nu på Shockisen är bara för leveling, så jag avoidar mer, mindre tid på disarm samt damage reduction, det kommer ändras när jag dingar 80

information om äldre karaktärer isf för jag har inte mycket att komma med på horde sidan
min andra enha shaman :
min warlock:

Jag deletade min gnome warrior för att jag inte orkade spela 3st karaktärer, för det blev lite för mycket, bara dagliga quests tog för lång tid att göra

Som enhancement så brukade jag ligga på allt mellan 4.6k och 7k dps beroende på fighten, jag toppade alltid mätarna om jag ville på shamanen warlocken och warriorn. Denna gubben jag har här har jag inte lirat mycket med bara några dagar nu, men jag körde lvl 60 till 71 på 2-3 dagar, kommer dinga 80 innan veckan är slut, har fört över en del boe's från ulduar/valor badges och grejer jag hitta på ah med mig hit från den andra servern jag lirade på så jag har en grund för lvl 80, för både resto och enhancement, jag kommer köra hårt i raids och heroics för resterande gear som jag saknar, så det kommer inte ta lång tid innan jag är raid redo så att säga
-
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Aerendhil   Enhancement/Restoration Shaman Emptymån jun 29, 2009 8:19 pm

Riktigt seriös, frän och väldigt intressant apply det tror jag nog att resten av guilden också håller med om =)
Till överst på sidan Gå ner
Flámez




Antal inlägg : 5
Join date : 09-06-26

Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement/Restoration Shaman   Enhancement/Restoration Shaman Emptymån jun 29, 2009 8:52 pm

Grym Gamer.. Har varit min Guildmaster till och från under en 4 års period.. Rekommenderar honom starkt till guilden..
Till överst på sidan Gå ner
Grillkrydda

Grillkrydda


Antal inlägg : 44
Join date : 08-12-03
Age : 38
Ort : Mariestad

Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement/Restoration Shaman   Enhancement/Restoration Shaman Emptymån jun 29, 2009 10:32 pm

Ja låter redigt bra imo, mer applys med sådan erfarenhet :>
Skulle nog sitta fint med lite nytt kött när vi börjar raida igen efter sommarlovet sunny
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement/Restoration Shaman   Enhancement/Restoration Shaman Emptytis jun 30, 2009 6:44 pm

Hej shockisen,

Vi har ju pratat tidigare, och då kunde jag inte säga säkert om vi var i behov av en enhancement shaman, men nu kan jag meddela att vi är mycket intresserade. Har pratat med dom andra och dom tycker precis som jag att vi gärna ger dig chansen att visa vad du går för.
Passar även ypperligt med vårat sommaruppehåll vi har nu fram till 30Juli, där du nu har chansen att hinna geara upp lite innan vi drar igång på alvar igen.

Privva mig ingame så ordnar vi med inv.

Hoppas du kommer trivas och få en kul tid tillsammans med oss i kommande contests.

-Accepterad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement/Restoration Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement/Restoration Shaman   Enhancement/Restoration Shaman Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement/Restoration Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» resto shaman
» Shaman - resto
» Mage/shaman
» Resto Shaman
» Krycksture, Elemental Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: