Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hunter Apply

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ballisti
Gäst




Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Hunter Apply   Hunter Apply Emptyons aug 26, 2009 10:41 pm

Character namn: Ballistik

Character class: Hunter

Main specc: Survival ( 0 / 15 / 56 )

Armory link(s):

Irl namn: Johan

Ålder: 18

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 62 dagar 7 timmar

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Versus, lämnar dom för det är itne riktigt vad ajg söker... vill ha lite mer hardcore raiders.
Magtheridon: eyeballers Wow, High Goat, Used to could
Xavius: Overloád
Executus: EA (CL) och O o O men lämnade dom för jag slutade spela i 3 månader men nu eftersommanren är jag tillbaka. Smile

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Vanilla: ZG, Onyxia, BWL, MC.. AQ 20 och AQ 40 har jag kört på senare tid
TBC: Allt utom SWP
Lich: Naxx 10/25 EoE 10/25 VoA 10/25 OS 10/25 + 3D på 25 man bara Uld 10/25 allt utom XT på 25 och algalon då, vet dock inte varför jag itne kört XT på 25 man...

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- PvP även fast det inte är så roligt så kan ajg alltid bli bättre på de Razz annars vet jag inte i PvE det är om ni märker nått när jag spelar.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Ja det komemr jag absolut kunna Smile

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Ne inte vad jag vet, det är la ifall strömmen går Razz

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Omen, DBM och autotracker som hunter och grud ifall jag behöver slänga upp MD under en fight så är det lätt att få target.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Det är ju bra om ni säger vad ni tycker och om jag gör nått ni ogillar säg ifrån direkt, så jag kan ändra på det asap! Smile

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- nope det är hel lugnt, alltid kul o pröva nya saker Razz
plus att det skulle itne vara några större problem om ajg var tvungen o gå MM för jag lär mej fort eftersom jag har spelat ett tag.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Haha nee verkligen inte, men får offspec före mainspec då är det ju klart att jag frågar varför Razz

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Klart, är inte socialt handi vad jag vet Razz

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Japp och absolut inte, är det någon rolig diskussion så är det klart man hänger på Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag vill joina er för ni verkar vara en bra och seriös guild + att ni är hardcore raiders precis det jag vill ha Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- jag uppfattas som rolig och trevlig av andra människor och så gillar jag onödig information och vetenskap osv.

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- inte vad jag kan komma på just nu, men är det nått så kommer det nog fram förr eller senare Smile

--------
Till överst på sidan Gå ner
Ballisti
Gäst




Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter Apply   Hunter Apply Emptyons aug 26, 2009 10:43 pm




vet inte varför länkarna inte syns...
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter Apply   Hunter Apply Emptyons aug 26, 2009 11:32 pm

Ballisti skrev:




vet inte varför länkarna inte syns...

Skulle tro för att du inte gjort ett account på forumet. men här är iaf en armory länk, om den nu stämmer http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Ballistik
Till överst på sidan Gå ner
Ballistik




Antal inlägg : 1
Join date : 09-08-26

Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter Apply   Hunter Apply Emptyons aug 26, 2009 11:38 pm

Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter Apply   Hunter Apply Emptytor aug 27, 2009 8:24 am

Tjenare Ballistik!

Din apply är mycket välskriven och vad jag har hört ska du vara en duktig hunter. Tyvärr måste jag meddela att vi för tillfället har 4 aktiva hunters i guilden. Så den här gången har vi ingen plats för dig. Men vi önskar dig lycka till och hoppas du hittar någon annan guild som passar!

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hunter Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter Apply   Hunter Apply Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hunter Apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter apply
» Odyss - Marksmanship hunter apply : )
» mage apply
» mage apply
» Hellmage - Mage apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: