Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Rhavin Retribution Paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Rhavin




Antal inlägg : 1
Join date : 09-08-29

Rhavin Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Rhavin Retribution Paladin   Rhavin Retribution Paladin Emptylör aug 29, 2009 2:19 pm

Character namn: Rhavin

Character class: Paladin

Main specc: Retribution

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Rhavin

Irl namn: Andreas

Ålder: 21

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 95 days 12 hours 22min

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Humorous Abbsence Of Deer guilden ha varit seg just nu folk ha inte dykt upp på raid fast dom har signat

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-jag började lira när tbc kom så inge vanilla för mig..Razz
Burning Crusade
Karazhan
Gruul
Ssc
bt
hyjal
the eye
zul aman

Wrath of the lich king
Naxx 10/25
Os 10/25
eoe 10/25
ulduar 25 11/14
Toc 25 1/5

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- umm kan jag återkomma me ett svar? xP

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- ja jag har alltid i världen..Razz

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- det kan hända att jag måste fara å hämta min lillebror på hans fotbolls träningar men om d skulle hända kommer jag se till att ni vet d i god tid

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- pallypower dbm atlas loot xpearl

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- positivt tycker d är bra om nån säger till vad ja gör för fel så jag kan bättra mig å bli en bättre spelare : )

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- jag är villig att göra ändringar om guilden vill det

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- nej får ja ingen loot så äre inte hela världen får ba hoppas ja ha bättre tur nästa gång...: )

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- jorå det är inge problem

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- jag har vent å mic men jag pratar inte så länge jag inte blir tillfrågad vill inte störa raiden men onödigt pratande...: )

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag var med i lcl till disbanden och d vore skönt att kunna lira med folk jag lirat med förut å nu kanske jag faktiskt kan höra vad folk säger i vent jämfört med haod...Razz

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- jag är en positiv spelare som alltid gör mitt bästa...: )

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]


Senast ändrad av Rhavin den lör aug 29, 2009 4:15 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Ooz




Antal inlägg : 6
Join date : 09-04-13
Age : 31
Ort : Lidköping

Rhavin Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Rhavin Retribution Paladin   Rhavin Retribution Paladin Emptylör aug 29, 2009 2:33 pm

Har spelat med Rhavin flera år tillbaka och tycker att han är en bra spelare som gör sitt bästa och sköter sig dessutom. Han är alltid positiv och ställer upp på mycket (så länge man inte kallar han loket-ante). Så om vi behöver en Retri paladin så tycker jag verkligen att han skulle passa.
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

Rhavin Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Rhavin Retribution Paladin   Rhavin Retribution Paladin Emptytis sep 01, 2009 8:44 pm

Vi har snackat ihop oss lite gran och vill gärna ge dig en provanställning. Hoppas du kommer ge allt och att vi får se bra dps!
Whispra Aerendhil, Pixen eller Blotskuld ingame för invite. Välkommen!

Accepterad
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Rhavin Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Rhavin Retribution Paladin   Rhavin Retribution Paladin Emptytis sep 01, 2009 9:17 pm

Har inte du varit med i TC? scratch
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rhavin Retribution Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Rhavin Retribution Paladin   Rhavin Retribution Paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Rhavin Retribution Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ooz - Holy paladin
» Karaktär - paladin
» Pruad - Retri Paladin
» Chilion - Holy Paladin
» retri paladin fetewe

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: