Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Volym - Destro warlock

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Volym
Gäst




Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: Volym - Destro warlock   Volym - Destro warlock Emptylör sep 12, 2009 9:00 am

Character namn: Volym

Character class: Warlock

Main specc: Destruction

Armory link(s):

Irl namn: Asmir

Ålder: 16, snart 17

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

57 dagar 1 timma och 38 minuter

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

Jag har ingen nuvarandra guild. Har varit med i massor innan på olika servers.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

Jag har clearat massa raids i TBC, då jag började i TBC.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Få allt och bli perfekt Smile Rotation, taktiker etc.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Självklart.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

Nej. Jag bor med mina föräldrar men de bryr sig inte hur länge jag spelar.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

DBM, easyDestro(hjälper till med rotationen) och Recount.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

Jag vill bara förbättra mig, så jag tycker kritik är bra.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

Nej det kommer det inte.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

Nej, hellre att en som behöver det mest får det.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Ja.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

Jag har vent, kan prata och en bra mic Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

En bra svensk guild, roligt och prata svenska och raida och så. Jag förväntar mig roliga och bra raids.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]



-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

Jo, som ni ser har jag heroes shoulders. Dom kommer bli replacade inom ett par dagar då jag köper t9. Chesten byts snart ut mot t 8.5, så har inte orkar bry mig och ändra sockets på den. Handsen är socketade med spirit, men jag har t9 i bagen. Så dom kommer replaceas så fort jag får mina shoulders för 2-set bonus av t9. Kommer socketa mitt nya gear med epic sockets. Jag gör nu över 4k dps i alla fall.
Till överst på sidan Gå ner
Volym
Gäst




Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: Edit.   Volym - Destro warlock Emptylör sep 12, 2009 9:05 am

Ser att det inte går och ändra sin text. Men angående raidingen så har jag har clearat 11/14 i Ulduar25 och 10. ToC10 3/5 och ToC25 2/5. Kan alla taktiker i både Ulduar och Toc.
Till överst på sidan Gå ner
randyz




Antal inlägg : 13
Join date : 09-08-11

Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Volym - Destro warlock   Volym - Destro warlock Emptylör sep 12, 2009 10:14 am

Volym skrev:
Ser att det inte går och ändra sin text.

Du har inte registrerat dig på forumet.
Till överst på sidan Gå ner
Shockisen




Antal inlägg : 17
Join date : 09-07-21

Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Volym - Destro warlock   Volym - Destro warlock Emptylör sep 12, 2009 2:58 pm

TJenare Volym!

Tack för din ansökan, vi går igenom den för tillfället, du får ett svar inom kort.
Till överst på sidan Gå ner
dannzi




Antal inlägg : 2
Join date : 09-06-23

Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: volym   Volym - Destro warlock Emptylör sep 12, 2009 4:06 pm

Han är en riktig skön spelare känner han irl. han har spelat wow länge och vet vad han gör
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Volym - Destro warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Volym - Destro warlock   Volym - Destro warlock Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Volym - Destro warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Destro Warlock Söker Guild
» Zlazzon-warlock 70
» Curze - UD warlock
» Bullba - Warlock
» Warlock Rakt

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: