Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Barrish - Fury warrior

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Barrish
Gäst




Barrish - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Barrish - Fury warrior   Barrish - Fury warrior Emptytis feb 10, 2009 8:21 pm

Karaktärs namn?: Barrish

IRL ålder?: 17 om exakt en månad.

Speltid?: Lite över 100 som priest, lite över 50+ som warrior.

Klass?: Warrior

Specc?: 18/53/0

Redo att respecca om det behövs?: Vill helst lira som dps, så kan respecca vad som helst för dps syften men undviker helst tanking.

Andra guild du varit i?: Oprah Wîndfury

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: Jag fick kicken förra veckan pga min låga närvaro. Anledningen till detta var för att jag inte blev uttagen till naxx 4 veckor irad och för att jag inte kunde raida på tisdagar. Fast jag är inte besviken alls, gillade verkligen inte Reyka (guildmastern) och en del officers samt deras sätt att styra guilden.

Varför vill du joina oss?: För ni verkar vara en helschysst guild med bra progress och trevligt folk. Det blir även en ny erfarenhet att lira med en helsvensk guild.

Vad kan du erbjuda oss?: Hög dps, bra kunskap om de flesta klasserna, bra musiksmak och torra skämt då och då!

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: EPIX!!! Nej, men skämt åsido, jag vill kunna raida med trevligt folk och kunna njuta av raidandet istället för att känna det näst intill plågsamt som det var med min förra guildmaster. Dessutom vill jag raida casual, men ändå progressa, och då passar denna guilden perfekt!

Raid erfarenheter?: ZG,AQ20,MC(inte raggy) i pre-tbc, kara, gruul, mag och upp till bloodboil i BT (skippade SSC/TK) i TBC, har clearat allt i wotlk förrutom 3 drakar på sartharion, har bara kört henne med två. Notera att pre-tbc/tbc erfarenheten är mestadels som en priest då denna charen blev levlad i slutet av season 2.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: Farmar inte utan köper food buffs, flasks & nödvändiga pots/elixirs till raidsen. Jag gör dailies för att hålla uppe pengarna som jag lägger på detta (fast nuvarande 9.7k borde räcka ett tag).

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Just nu så kommer jag inte på någon, men kanske känner någon. Det är alltid kul att lära känna nytt folk!

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Passar mig utmärkt.

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Tisdagar kommer tyvärr inte att fungera, då jag har träningar på tisdagar, men de andra 2 dagarna passar perfekt.

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Självklart.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp!

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Jag tränar fotboll 3-4 dagar i veckan, och när vi får ändrade träningstider så kan det vara en annan dag som inte går istället för tisdagar, som det är nu. Jag har, som ni märkte, inte så mycket raidexperience sedan tidigare och det är eftersom jag har nästan hela tiden lirat PvP (Lirade i Abominations pre-tbc, körde väldigt highrated i TBC, så hann inte med så mycket PvE helt enkelt). Men annars så är det väl ingenting intressant jag kan säga förrutom att jag är galen i musik och åker på så många spelningar jag kan (All that remains var den senaste jag besökte, i göteborg för 2 helger sedan. Blir siesta och sweden rock festivalen bl.a. i sommar) och att jag älskar afro-smileyn ni hade här! afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: Inga problem alls förrutom att min mus fungerar riktigt dåligt just nu, men ska köpa en ny så det löser sig snarast!
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Barrish - Fury warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Barrish - Fury warrior   Barrish - Fury warrior Emptytis feb 10, 2009 8:40 pm

Hej Barrish. Tråkigt och höra gällande Oprah, men det verkar vara ett tydligt problem i den guilden att dom inte värnar om sina egna.
Vill tacka för ditt visande intresse för oss och en utmärkt apply men måste tyvärr meddela att det inte finns plats som furywarrior hos oss.
Så därför får vi tacka nej tillsvidare. Kommer noteras att du är intresserad och hör av oss om en plats dyker upp.
Du får lycka till i sökandet. Ha det bäst. /BBA

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
 
Barrish - Fury warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Fury dps warrior
» Mub - Warrior
» Mub - Warrior
» Protection Warrior
» Prot warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: