Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mub - Warrior

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mub
Gäst




Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptylör feb 14, 2009 11:11 pm

Hallå grabbar!

Det är Mub här som har tagit upp spelandet igen efter en pause! Smile För er som inte vet vem jag är så var jag MT i Legendary Cowlevel innan vi slutade raida. Jag är saknar som sagt raidandet och eftersom Hanyuu fortfarande spelar med er så skulle jag gärna raida med er också, har lite gamla kamrater i guilden också!

Karaktärs namn?: Mub

IRL ålder?: 18, 19 i år.

Speltid?: 143 dagar.

Klass?: Warrior

Specc?: Just nu en värdelös fury build, tänker fortsätta vara fury, men med annan specc.

Redo att respecca om det behövs?: Ja det är jag väl, men satsar på fury som mainspecc den här gången.

Andra guild du varit i?: Legendary Cowlevel, Voodoo, Dignity.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: Gick med i Voodoo när Legendary Cowlevel slutade raida, och lite senare skapades Blinded by awesomeness med några från Cowlevel. Dignity var pretbc där jag raidade naxx. (Alliance guild som var på Executus)

Varför vill du joina oss?: Som jag skrev lite längre upp, vill gärna raida med Hanyuu och mina gamla Cowlevel kamrater!

Vad kan du erbjuda oss?: En oerhört dedikerad människa som faktiskt har alla koppar i skåpet.

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: En trevlig community med trevligt folk och fungerande raider!

Raid erfarenheter?: ZG Cleared, MC Cleared, BWL Cleared, AQ20 Cleared, AQ40 Cleared, Naxx upp till Sappharion Pre TBC, Kara Cleared, ZA Cleared, SSC Cleared, TK Cleared, BT Cleared, Hyjal Cleared, Sunwell till Brutallus. I wotlk har jag ingen erfarenhet tyvärr, men Naxx ska vara ganska precis som förut så dom kan jag, har även studerat alla bossfighter.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: Det som behövs.

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Hanyuu främst och alla från Cowlevel.

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Utmärkt.

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Absolut.

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: Jajamensan.

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: Japp, nytt dessutom!

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Har inget speciellt att tillägga, förutom att jag har riktigt värdelöst gear då jag dingade 80 för en timme sedan. Wink

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: får Bluescreen ungefär 1 gång i veckan, dock aldrig när jag spelar WoW. Även nyss införskaffat 100mbit fiber!

Trevlig läsning Smile

Mvh
Martin "Mub" Sjölander
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptylör feb 14, 2009 11:25 pm

MUDDDMUDDMDUDMDUDMDUDDDMUDDMUDDDDMUDDDDMUDDDMUDDDMUDDDMUDDD

nämde jag MUDDD???????

Fan saknat dig ju, jävla kul om du började lira med oss igen :>. Vet faktist inte hur det ser ut med warrior spots atm men jag lägger tummarna på dig, fan vad kul!

du är en riktigt jävla äckligt kompetent spelare med bra humor Smile
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptysön feb 15, 2009 12:55 am

Citat :
Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Hanyuu främst och alla från Cowlevel.


Tycker att han inte ska få komma in bara för att han inte nämnde mig(Phudu), sockpuppet, Tyandrike(aka slackernoob) kalvmakt, cynika(Kemosh) eller lodurr i sin app, men han nämde någon noob rogge bara Razz.
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptysön feb 15, 2009 1:09 am

Nädu phudu han gjorde helt rätt, ingen vill väl nämna massa vilhelmina lodisar eller en slackernoob? Wink
Till överst på sidan Gå ner
Mub
Gäst




Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptysön feb 15, 2009 1:43 am

Phudu, gjorde inte det bara för att jag inte har sån stor koll på av vilka från Cowlevel som fortfarande spelar i guilden Smile Ni har alla en gigantisk plats i mitt hjärta, precis bredvid min igenslaggade artär! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptysön feb 15, 2009 7:01 am

pixen skrev:
Nädu phudu han gjorde helt rätt, ingen vill väl nämna massa vilhelmina lodisar eller en slackernoob? Wink

Go tar om att han inte nämde slackernoob (väntar på att curze ska lura bort han).

Lodisar?. Väntar på att du betala så man komma ner å drick med dig. Så ska vi visa hur det går till. =)
Till överst på sidan Gå ner
Ventures

Ventures


Antal inlägg : 12
Join date : 08-11-22

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptymån feb 16, 2009 3:31 pm

Phudu du vill ju bara slåss när du dricker ju.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptytis feb 17, 2009 12:08 am

Hej Mub, det var ett tag sedan man såg dig i action. Får tacka för en trevlig apply men tror tyvärr inte att vi är i behov av en warrior till.
Så tillsvidare får vi nog säga nej. Behåller din apply och hör av oss om en plats dyker upp.

Ha det gott och lycka till.

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: Mub - Warrior   Mub - Warrior Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Mub - Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mub - Warrior
» 80 Fury dps warrior
» Protection Warrior
» Prot warrior
» Dps/tank warrior - Jawwe

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: