Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mub - Warrior

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Mub
Gäst




Mub - Warrior Empty
InläggRubrik: Mub - Warrior   Mub - Warrior Emptylör feb 14, 2009 11:11 pm

Hallå grabbar!

Det är Mub här som har tagit upp spelandet igen efter en pause! Smile För er som inte vet vem jag är så var jag MT i Legendary Cowlevel innan vi slutade raida. Jag är saknar som sagt raidandet och eftersom Hanyuu fortfarande spelar med er så skulle jag gärna raida med er också, har lite gamla kamrater i guilden också!

Karaktärs namn?: Mub

IRL ålder?: 18, 19 i år.

Speltid?: 143 dagar.

Klass?: Warrior

Specc?: Just nu en värdelös fury build, tänker fortsätta vara fury, men med annan specc.

Redo att respecca om det behövs?: Ja det är jag väl, men satsar på fury som mainspecc den här gången.

Andra guild du varit i?: Legendary Cowlevel, Voodoo, Dignity.

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: Gick med i Voodoo när Legendary Cowlevel slutade raida, och lite senare skapades Blinded by awesomeness med några från Cowlevel. Dignity var pretbc där jag raidade naxx. (Alliance guild som var på Executus)

Varför vill du joina oss?: Som jag skrev lite längre upp, vill gärna raida med Hanyuu och mina gamla Cowlevel kamrater!

Vad kan du erbjuda oss?: En oerhört dedikerad människa som faktiskt har alla koppar i skåpet.

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: En trevlig community med trevligt folk och fungerande raider!

Raid erfarenheter?: ZG Cleared, MC Cleared, BWL Cleared, AQ20 Cleared, AQ40 Cleared, Naxx upp till Sappharion Pre TBC, Kara Cleared, ZA Cleared, SSC Cleared, TK Cleared, BT Cleared, Hyjal Cleared, Sunwell till Brutallus. I wotlk har jag ingen erfarenhet tyvärr, men Naxx ska vara ganska precis som förut så dom kan jag, har även studerat alla bossfighter.