Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ooz - Holy paladin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
ooz
Gäst




Ooz - Holy paladin Empty
InläggRubrik: Ooz - Holy paladin   Ooz - Holy paladin Emptysön apr 12, 2009 4:49 am

Karaktärs namn?: Ooz

IRL ålder?: 16

Speltid?: 21dygn på 80 och 50dygn allt som alllt

Klass?: Paladin

Specc?: Holy

Redo att respecca om det behövs?: jadå

Andra guild du varit i?: Humorous absence of a deer och tru

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?: HaoD disbanna och är i TrU atm men jag gillar inte att raida med dom. Och att dom kickade några av mina kompisar utan andledning.

Varför vill du joina oss?: Jag gillar verkligen att ni är svenska också har ni en bra progress, när ni bara raidar 3 dagar i veckan :O

Vad kan du erbjuda oss?:En aktiv healer som vill hjälpa er med era framsteg i Ulduar och även upp kommande instancer

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: Jag vill ha roliga raids och skulle bli kul att raida med en svensk guild vilket jag tidigare inte gort.(lite loot skadar aldrig heller)

Raid erfarenheter?: naxx-os-malygos-vault(om den är värd att nämnas), sedan upp till bt i tbc

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: Jag farmar herbs då och då som jag sedan gör flasks av eller säljer på ah, brukar komma med rätt mycket herbs i bagen så om någon glömt flasks/pots så brukar jag ofta kunna göra några stycken åt dem.

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: Ingen atm tror jag, men hoppas att jag snart kommer att göra. Smile


Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: Ja det gör dom

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: Ja

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: haha Ja

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: ja

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Är med på dom flesta raidsen och har haft väldigt bra attendeance i tidigare guilder och det har inte vart någon som har vart sur på mig eller liknande förutom någon officer i tru nu när jag skällde ut dom för att dom kicka mina kompisar. Spelar inte på ett internet café.

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?:Har en stabil uppkoppling och har aldrig vart med om att datorn har krånglat under någon raid
Till överst på sidan Gå ner
Sleten

Sleten


Antal inlägg : 80
Join date : 08-10-08
Ort : Göteborg

Ooz - Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Ooz - Holy paladin   Ooz - Holy paladin Emptymån apr 13, 2009 3:42 am

Vi letar ju efter 1 healer och du kanske passar, ska ta ett snack med resten av lednigen så återkommer vi snarast.
Till överst på sidan Gå ner
Loudrr

Loudrr


Antal inlägg : 28
Join date : 08-10-14
Age : 36
Ort : Vilhelmina

Ooz - Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Ooz - Holy paladin   Ooz - Holy paladin Emptymån apr 13, 2009 12:54 pm

http://forum.thecowlevel.eu/viewtopic.php?t=863

Hängde ju med oss i LCL någon vecka om jag inte minns fel
Basketball
Till överst på sidan Gå ner
Sleten

Sleten


Antal inlägg : 80
Join date : 08-10-08
Ort : Göteborg

Ooz - Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Ooz - Holy paladin   Ooz - Holy paladin Emptymån apr 13, 2009 8:32 pm

Hejsan, vi ger dig en trial så vi ser lite vad du är för någon, välkommen.

Ta tag i någon av officerarna för invite.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ooz - Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Ooz - Holy paladin   Ooz - Holy paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ooz - Holy paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Chilion - Holy Paladin
» Pervot - Holy Paladin
» holy paladin applay
» Holy Präst
» Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: