Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Unholy dk.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
dk Pomme
Gäst




Unholy dk. Empty
InläggRubrik: Unholy dk.   Unholy dk. Emptyons apr 15, 2009 6:36 am

Karaktärs namn?: Pommez

IRL ålder?: 16 år

Speltid?: 24 dagar totalt 16 dagar på level 80

Klass?: death knight

Specc?: Unholy 17 / 0 / 54

Redo att respecca om det behövs?: jadå Smile

Andra guild du varit i?: har miggat min gubbe från burning blade för inte så länge sen men sen jag kom hit har jag varit med i swedish goldfarmers AB Embarassed

Orsak till att du lämna dom andra guilderna?:

Varför vill du joina oss?: har hört mycket om er att ni är snälla och riktigt bra raidare Smile

Vad kan du erbjuda oss?: Unholy dk

Vad vill du få ut av Blinded By Awesomeness?: mycket raidande och och ha roligt. Smile

Raid erfarenheter?: naxx 10/25 os 10/25 voa 10/25 malygos har jag inte gjort än jag har kört malygos lite men har inte orkat pugga den.

Vad farmar du för saker till raids(Mats till pots, cooking etc)?: herb 450 håller på att skilla upp alchemy

Vilka känner du i Blinded By Awesomeness?: ingen men har säker köra nåra hc lr nått med nån av er Smile

Våra raid tider är 19:00 - 23.00 passar dom dig?: aa helt perfect

Våra raiddagar är söndag, tisdag och torsdag, passar dessa dig?: jadå

Alla våra taktiker är på svenska, kommer du kunna förstå dessa?: självklart Smile

Har du ventrilo och fungerade mikrofon och headset?: aa har allt det Smile

Lite information om dig? (Snälla inkludera någon info som vi kan behöva veta, t.ex om du spelar på inet café etc.): Irl heter jag sebastian och jag är 16 år fyller 17. går fortfarande i skolan. jag är oftast glad och hjälpsam. pirat . atm är jag med i guildet swedish goldfarmers AB. men ska endå lämna det guildet och så får man ju hoppas att man kommer med erat guild. cyclops

Har du några problem med dator eller internet som kan påverka ditt spelande?: nej allt funkar som det ska Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Unholy dk. Empty
InläggRubrik: Sv: Unholy dk.   Unholy dk. Emptyons apr 15, 2009 1:40 pm

Har inte plats för en dk just nu.
Ditt gear är inte riktigt på den nivå vi söker heller.
så det blir ett nej

ha det!
Till överst på sidan Gå ner
 
Unholy dk.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Scourgeson - Unholy DK!
» Unholy death knight.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: