Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Unholy death knight.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
pommez




Antal inlägg : 3
Join date : 09-04-13
Age : 30
Ort : örebro

Unholy death knight. Empty
InläggRubrik: Unholy death knight.   Unholy death knight. Emptyons apr 29, 2009 2:44 am

Character namn: Pommez

Character class: death knight

Main specc: Unholy 14/00/57

Armory link(s): buggad atm

Irl namn: sebastian bengtsson

Ålder: 16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 25 dagar och 16 timmar

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- atm är jag med i guildet Swedish goldfarmers AB. miggade till denna realm för inte så länge sen så har inte hittat nått guild att gå med i.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Naxx 10/25 Os 10/25 Voa 10/25 malygos 10 . och razorscale i ulduar 10 man.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- behöver lite bättre gear atm.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Ja det kommer jag kunna . Smile

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- nej det kommer det inte göra . cheers

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Omen och dbm.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- jag tar åt mig om det är nått bra annars struntar jag typ bara i det .

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- det är jag villig att göra

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- aa jag vet inte riktigt hur ni gör med loot men jag tycker att den som behöver den får den . eller att man rollar om den.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- ja

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- ja jag har det . nej är inte rädd alls att prata Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- har hört mycket bra om er och jag föredrar helst ett svenskt guild. mycket raidande och skojj Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- har inget att tilldela atm iallafall

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

-

--------

Till sist, detta är vad officerarna kommer se av dig, det första intrycket är viktigast!
Gör dig själv en tjänst och lägg ner lite tid på din apply, lägger du inte ner någon tid på din apply så finns det
större chans att du blir nekad.
Till överst på sidan Gå ner
Blotskuld

Blotskuld


Antal inlägg : 120
Join date : 08-10-14

Unholy death knight. Empty
InläggRubrik: Sv: Unholy death knight.   Unholy death knight. Emptyons apr 29, 2009 10:27 am

Jag gillar sluttampen!
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

Unholy death knight. Empty
InläggRubrik: Aerendhil   Unholy death knight. Emptyons apr 29, 2009 5:58 pm

Instämmer, ser bra ut tycker jag.
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Unholy death knight. Empty
InläggRubrik: Sv: Unholy death knight.   Unholy death knight. Emptyons apr 29, 2009 6:01 pm

Ser bra ut tycker jag aswell.

Skulle ju gå att du kan få prova på och lira lite så får vi se om det klickar eller inte, men det återstår var officers säger!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Unholy death knight. Empty
InläggRubrik: Sv: Unholy death knight.   Unholy death knight. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Unholy death knight.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dymina-death knight
» Dadi - Death Knight
» Death Knight Tank
» Frost Dps Death Knight
» Death Knight - tank

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: