Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lehto - Elemental Shaman

Gå ner 
+2
pixen
Lehto
6 posters
FörfattareMeddelande
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 9:22 pm

Character namn: Lehto

Character class: Shaman

Main specc: Resto atm, applyar som elemental

Armory link(s): Har ingen armory link atm, men raid buffade ligger jag på | 2.3k SP | 288hit | 34.5% crit | 375 Haste

Irl namn: Simon Ritzl

Ålder: 19

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]
115 dagar
-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]
Är provanställd i BBA atm, gör denna applyen för att jag vill byta main specc och mina förfrågningar om det innan har inte tagits på allvar
Innan BBA var jag med i Paradise Hotel, där jag var med och tog ner allt som fanns tillgängligt (missade tyvärr våran Malygos6min kill)
I TBC var jag med i Three Crowns där jag var officer tillsammans med Sleten Nympher Mein m.fl. När vi sedan disbandade så joinade jag Outcasts som jag tog ner Illidan tillsammans med.
-

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]
I vanilla var jag inte särskilt aktiv som raidare, har gjort full MC full BWL aq20 zg och onyxia + outdoor bossar, I TBC tog jag allt upp till Brutallus i SWP, Hittils i wotlk har jag tagit ner ALLT förutom Yogg-saron(25).
-

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]
Den frågan tycker jag är bäst svarad på av mina medspelare.
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]
Jag har haft 100% attendance sedan jag joina guilden och tänker fortsätta så.
-

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]
Ja jag bor med föräldrar atm, men det kommer inte vara några problem (morsan raidar själv)
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]
Som healer är det: Grid, Clique, Pitbull, BigWigs.
Som DPS: Grid, Omen, BigWigs,
jag använder en MASSA andra addons, som jag tycker är rätt viktiga men inte för mitt raidande
-

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)
Har ett screenshot uppe på UI tråden.
-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]
Jag ser kritik som ett sätt att lära sig mer och är väldigt öppen för både negativ och positiv sådan.
-

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?] Jag har healat i 3 års tid så om det skulle behövas någon gång så har jag tillräkligt med kunskap för att kunna göra det som krävs. jag har alltid med mig buffmat/flasks till healing och dps specc.

-

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]
Nej, jag tycker starkt om LootCouncil, och litar på att officers ger det till den som förtjänar det.
-

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]
Japp Very Happy
-

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]
Som de flesta vet är jag inte rädd för att tala och säga det jag tycker är rätt
-

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]
Som ni förstått så handlar inte applyen om att joina guilden, handlar om att byta specc
-

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]
Är en öppen kille som har spelat WoW sedan betan, jag levlade min shaman i mitten av vanilla wow (spelade rogue innan dess), jag har kunskap inom det mesta i WoW, och tycker det är kul med theorycrafting, jag har en level 80 mage på samma server som jag ändast spelar för jewelcrafting mer eller mindre.
-

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Anledningen till att jag vill spela Elemental är att jag helt enkelt har tröttnat på att se bars gå åt höger, jag har spelat healer i 3 år och det är dags för en ändring känner jag. och eftersom vi inte har en elemental shaman i guilden och vi letar efter en tycker jag att jag passar utmärkt för att fylla den spoten (bättre att låta mig gå elemental än att hitta en random noob) Smile
-

/ Simon


Senast ändrad av Lehto den tor maj 21, 2009 9:38 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 9:28 pm

Kan inte säga något annat än att jag tycker du ska få byta specc, jag vet att du är fruktansvärt aktiv, är med på det mesta man frågar dig om, dyker upp på raids, gör verkligen det du skall under raids, har med sig buffmat, en toppen kille dvs.

Jag vet också att du kommer spela eleshaman riktigt jävla bra aswell, så jag tycker det är helt ok, men att du kanske är med på att få ny prov period.
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 9:36 pm

Jag bryr mig inte om en ny prov anställning, så länge jag får spela det jag tycker är roligast, det är ändå det spelet går ut på.
Till överst på sidan Gå ner
Cynik

Cynik


Antal inlägg : 74
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Vilhelmina

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 9:37 pm

Jag är positivt inställd; vi har haft nog många (!) healers länge nu och en elemental-shammy är aldrig fel. Samtidigt har jag varit borta i någon vecka och inte hängt med i utvecklingen, så jag undrar om inte det finns en anledning till varför du inte har fått ett svar än (omkastningar i lineupen, sämre aktivitet bland healers etc.).

Andra officers har säkert större koll, men jag ser inga problem just nu.
Till överst på sidan Gå ner
Tandare

Tandare


Antal inlägg : 68
Join date : 08-10-08
Age : 35
Ort : Eskilstuna

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 10:03 pm

Lehto skrev:
[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]
Ja jag bor med föräldrar atm, men det kommer inte vara några problem (morsan raidar själv)

RIGHT ON! Såna föräldrar ska alla ha som spelar WoW med Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 10:11 pm

du kan ju inte heta Ritzl?
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 10:49 pm

Mein skrev:
du kan ju inte heta Ritzl?

Off-topic, men jo det kan jag. uttalas Ritzel, min morfar kommer från ungern.
Till överst på sidan Gå ner
Curze




Antal inlägg : 64
Join date : 08-10-29
Ort : Göteborg

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptytor maj 21, 2009 11:36 pm

En elementalshaman med 100% attendance vore ju smutt av egoistiska skäl Smile om vi har helaer så det räcker ofc.
Såg att vi hade dubbla boomkin i söndags, i det läget e det ju bättre för raiden att låta en av dem gå träd och låta Letho gå elemental förutsatt att någon av druiderna har restogear ofc.

/Curze ofc...
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Emptyfre maj 22, 2009 12:40 am

Vi har beslutat att Lehto kommer få byta till Elemental.

En liten förklaring om varför så folk inte blir förvånade och sura, detta är INTE något som kommer hända ofta.

Letho har skött sig utmärkt, både utanför och i 25 manna raids, han pushar på för att guilden ska gå fram, farmar fish feasts, stället upp med att köra heroics för folk, ställer upp i 10 man instanser och är allmänt positiv person, vi har snackat lite och vi känner att vi kan undvara en healer till fördel att letho kan gå elemental, då Arhjo troligtvis kommer börja spela med oss snart om han flyttar färdigt sitt slott, så kommer det inte bli nå fel, utan vi får in en najs shaman med fina buffs!

Accepterad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lehto - Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Lehto - Elemental Shaman   Lehto - Elemental Shaman Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lehto - Elemental Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Krycksture, Elemental Shaman
» resto shaman
» Shaman - resto
» Mage/shaman
» Resto Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: