Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Trevlig och duktig hunter applyar

Gå ner 
+3
slacker
Kalvmakt
Hundvalp
7 posters
FörfattareMeddelande
Hundvalp
Gäst




Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 1:22 am

Character namn: Hundvalp

Character class: Hunter

Main specc: MM 11/54/6

Armory link(s):

Irl namn: Joel

Ålder: 18

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

73dagar, 19h

-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

har ingen nuvarande guild, transferade hit. På min gamla var jag i ett 25-manna raid guild, men dom skulle inte göra nå Ulduar, och jag hade kompisar här. Innan det guildet så var jag i ett Ulduar 25 guild, men hade sociala problem, folk som kände folk som kickade på p.g.a IRL.

-

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

Spelade inte innan TBC, har clearat all i TBC upp till Brutallus i SWP. I WotlK har jag dödat allt utom 3/2 drakar ( har 1 drake ach)
och upp till dödat Mimiron i 10 manna, och allt upp till Mimiron på 25.

-

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Jag läser alltid mmo-champion.com, patchnotes och diskuterar på forum.

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Ja.

-

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

Jag bor hemma fortfarande ja, men det kommer 99% av gångerna inte påverka, självklart har jag saker osm jag ibland måste göra, men försöker att inte lägga det på raidtider alltid.

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

Omen, Big Wigs, Recount

-

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

Är i grp till WG Razz

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

Mycket bra, jag vill självklart utvecklas som spelare.

-

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

Nej, jag lyssnar.

-

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

Nej loot delas ut helt rättvist är jag säker på.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Ja Razz

-

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

Nej, är en pratglad person! Vent och mic funkar fint!

-

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

Jag vill som sagt raida bra Ulduar på denna servern! Trevligt folk är inte heller fel! Smile

-

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

Jag är en schysst person, smart och lättlärd. Går på friidrott, studerar. Hobbies är dator och sport!

-

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

Njaaääeeee Razz Inget speciellt!

-
Till överst på sidan Gå ner
Hunvalp
Gäst




Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Länk funkade inte   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 1:27 am

Till överst på sidan Gå ner
Hundvalp
Gäst




Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Funkar inte :(   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 1:28 am

Nej länkarna funkar inte för mig
Till överst på sidan Gå ner
Hundvalp




Antal inlägg : 3
Join date : 09-05-30

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Man behövde regga sig!   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 1:32 am

Man behövde bara registrera! Smile

Armory Mitt UI
Till överst på sidan Gå ner
Kalvmakt

Kalvmakt


Antal inlägg : 132
Join date : 08-10-14
Ort : Visby

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 1:59 am

Hm. Vi har redan en Joel i guilden men jag antar att ni kan turas om att heta det eller så kan en av er kallas Joel1 och den andra Harry... Men det ska nog inte bli något problem. Vi har redan två mages som har i stort sett samma namn. Pixen å Påxen och dom har vi aldrig några problem att skilja på.

Men vi får se vad officers säger om detta!
Till överst på sidan Gå ner
slacker




Antal inlägg : 51
Join date : 08-10-14
Ort : Skövde

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 7:01 am

hahahaha vart fan får du allt ifrån kalv men kan man verkligen heta joel
Till överst på sidan Gå ner
Hundvalp




Antal inlägg : 3
Join date : 09-05-30

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptylör maj 30, 2009 12:05 pm

Laughing Laughing hehe
Till överst på sidan Gå ner
Sockpuppet

Sockpuppet


Antal inlägg : 11
Join date : 08-10-17

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptytis jun 02, 2009 5:15 pm

Hundvalp skrev:
[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

Omen, Big Wigs, Recount

Vem behöver recount? ligger man etta på Omen om man är DPS så ligger man etta på Recount också, så lätt är det!
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptytis jun 02, 2009 7:11 pm

Hej Hundvalp.

Vill börja med att tacka för ditt intresse för våran guild.
Just nu har vi rätt mycket igång så därför tar det lite extra tid, men ville iallfall att du skulle veta att vi disskuterar saken och att möjligheten kan dyka upp för dig.
Så kan du vänta några dagar till på ett rakt svar så är vi tacksamma.

Tillsvidare kan du berätta lite om vart du har hört talas om oss. Alltid intressant att veta för framtida sökningar.

mvh
Till överst på sidan Gå ner
Hundvalp
Gäst




Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Me, Myself and I   Trevlig och duktig hunter applyar Emptytis jun 02, 2009 10:48 pm

Vill bara börja med att säga att jag gärna väntar på svar, har ingen tid att passa.

Lite om mig:
Jag är 18, bor hemma fortfarande Razz och studerar. Jag går på friidrott, kör rätt hårt, har träning Mån/Ons i veckan, Torsdagar(inte räd-tid) och Lördag/Söndag(mitt på dagen ca.). Jag pluggar, och spelar WoW på tiden jag får över. Jag fick höra om er av en ren slump faktiskt. Jag transferade hit nyligen, och jag tänkte att jag bara frågor nån random snubbe i Org, vilket råkade bli Teager, som då började snacka svenska... Han sa att jag kunde lägga en apply, så det gjorde ja! Era rädtider passar mig underbart bra, vilket är ett av mina skäl till att jag vill verkligen joina, jag skulle kunna vara med på alla räder (men undantag av IRL-grejor som fester etc om sådant kommer upp någon gång).

Pretty Much it... Rolling Eyes

Hoppas jag hör från er snart!
Mvh Joel
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptyons jun 03, 2009 7:26 pm

Hundvalp skrev:
Man behövde bara registrera! Smile

Armory Mitt UI

Hjälp, såg inga binds på ditt screenshot förrens jag började kolla lite noggrant. phew Wink
Till överst på sidan Gå ner
Hundvalp




Antal inlägg : 3
Join date : 09-05-30

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptyons jun 03, 2009 8:53 pm

Man kan ju Super-Zooma så om du inte sett dem hade du varit blind scratch
Till överst på sidan Gå ner
Arhjo

Arhjo


Antal inlägg : 87
Join date : 08-11-12
Age : 35
Ort : Kolmården!!!

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptyons jun 03, 2009 11:33 pm

Sockpuppet skrev:
Hundvalp skrev:
[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

Omen, Big Wigs, Recount

Vem behöver recount? ligger man etta på Omen om man är DPS så ligger man etta på Recount också, så lätt är det!


Men du sock:p vissa abilities gör ju mer threat än andra... så det kanske inte betyder att man är överst på recount.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Emptysön jun 07, 2009 4:27 pm

Hej igen hundvalp.

Tyvärr måste jag meddela att vi inte har plats för en hunter till. Tackar för visat intresse och önskar dig lycka till.

-Nekad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Trevlig och duktig hunter applyar Empty
InläggRubrik: Sv: Trevlig och duktig hunter applyar   Trevlig och duktig hunter applyar Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Trevlig och duktig hunter applyar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» LÄS INNAN DU APPLYAR!
» chystall BM-Hunter
» Survival Hunter...
» Surv hunter <(^^)>
» Hunter apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: