Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemSökBli medlemLogga in

Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ramorn
Gäst

Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Empty
InläggRubrik: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 2:32 am

Character namn: Ramorn

Character class: Druid

Main specc: Jag har en ganska ovanlig klass och det är Feral Dps (cat form/melee)

Armory link(s):

Irl namn: Daniel men kallas oftas för Danne lr Bushington Wink

Ålder:15

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-Min played på Ramorn är 47 dagar, 17 timmar, 41 minuter och 18

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Tidigare guilder:

Swedish Goldfarmers AB: En lång tid fast va tvungen att leava pågrund av att guilden la ner (sad face)

Pekish: Va med dem en kort stund (asså inte typ 5 min men typ bara 1 vecka ^^) men tappade intresset pågrund av en helt osocial åå tråkig guild Razz

DooM: Var CO GM i den guilden där ja åå min kompis hoppades på att göra en bra raiding guild, fast det gick åt helvete som med alla andra guilds x)

Enlightened: Är atm raider i Enlightened. Har varit medlem oss Enlightened i typ 1-2 månader nu åå tyckt att det har varigt grymt kul att raida me dem sköna snubbarna där ^^.
Men guilden har bara blivigt sämre o sämre nu på sistånde pågrund av att folk inte kommer i tid , folk går alltid afk i typ 2 timmar , folk gör Alt F4 mitt i raid och icke seriös raiding =/

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Jag har kört WoW sen TBC men tyvär så slösade ja bort min tid på PvP i lvl 70 istället för PvE x) Men ja började som tur med PvE när Wotlk kom ut =)

så ja har gjort:
Naxx 10/25-man Hela instancen
Os 10-man med 1 drake up och 25-man normalt
Maly 10-man
VoA 10/25-man har gjort den nya bossen många ggr så ^^
Ulduar 10-man har ja gjort fram till Mimiron så det är 10/14 bossar ^^ och på 25-man så har ja gjort 8/10 så den keepern ja har tagit ner på 25-man är Hodir =)

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Ja vet faktiskt inte :S är rätt säker på min specc åå så men man vill jue förbättra sin dps så det skulle va isåfall en annan slags rotation =)

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Jag kommer vara närvarande under raids åå ja kommer kunna vara med på alla raid dagarna i veckan Very Happy

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Min morsa kommer såklart komma åå winea om att ja ska lägga mig men ja kommer vara med under hela raiden Wink

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Deadly boss mode och Bejeweled FTW ^^

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

- Ok en sekund bara... Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Wowscrnshot062909000723.th

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Tar det bra =) vill gärna höra om ja måste förbättra mig ^^

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Ja visst bara det förbättrar min Dps så är det jue bara bra ^^

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Nej ^^

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Hahaha ja då ^^

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Jajamen har mic och ventrilo instalerat Wink nejdå det är bara kul att vara social =)

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Ja vill joina en seriös raiding guild där folk inte bara tänker på sig själva utan är i tid till raids och så. Ja hoppas att träffa sköna snubbar att kra med ;D

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Jag är en kille på 15 år som går på Högstadiet. På fritiden så gör ja det ja älskar att göra , spela elgitarr , va me kompisar och framför allt att spela WoW ^^

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Jag är lead singer och elgitarrist i ett band så ja kan inte vara närva vid Måndagar och fredagar för då repar vi från 15:00 till 23:00 Wink

--------
Till överst på sidan Gå ner
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 2:40 am

Armory länk:
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 2:41 am

WTF XD aja här är armory länk:
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 2:43 am

Vaa fan?? aja inspekta mig in-game istället
MiniPersson

MiniPersson

Antal inlägg : 72

InläggRubrik: Sv: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 12:09 pm

Ramorn skrev:
Character namn: Ramorn
Main specc: Jag har en ganska ovanlig klass och det är Feral Dps (cat form/melee)
--------

Är det ngn ny klass lr? kom den nu i wotlk? Razz
Ramorn
Gäst

InläggRubrik: Sv: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 1:15 pm

oj blev lite fel där xD det ska vara specc istället för klass x)
Kalvmakt

Kalvmakt

Antal inlägg : 132

InläggRubrik: Sv: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptymån jun 29, 2009 1:23 pm

You have a lot to learn young padawan!
Nympher

Nympher

Antal inlägg : 125

InläggRubrik: Sv: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Emptytis jun 30, 2009 6:57 pm

Hej på dig Ramorn,

Tackar för visat intresse i våran guild. Tyvärr måste jag säga att vi inte är i behov av någon feral druid, och det känns som att du inte för tillfället är riktigt vad vi söker.

Men får önska dig lycka till och ha en underbar sommar.

-Nekad-

InläggRubrik: Sv: Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^   Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^ Empty

Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: