Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 IKKA - WARLOCK OF DOOM

Gå ner 
+2
Lehto
ikka
6 posters
FörfattareMeddelande
ikka




Antal inlägg : 5
Join date : 09-07-28

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 2:18 am

Character namn:

Ikka

Character class:

Warlock

Main specc:

Destuction

Irl namn:

Andreas

Ålder:

27

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]


Hade över 200 dagar played på min shaman som jag sålde för ett år sen

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

Neophyte, är bara friend där och dom raidar lite för mycket för att jag ska applya dit

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]


Har kört allt upp te sunwell i tbc och i wotlk har jag bara spelat nåra veckor men hunnit med allt fram till Ulduar och en bra bit in i Ulduar 10 och 25 normal modes

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Tålamodet kanske? =) men har ingen aning om jag skulle bli bättre av det

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Vet inte riktigt vilka dagar ni raidar på, men dom närmast 3 månaderna kommer jag kunna köra vilka 3 dagar i veckan som helst. Jag ska dock försöka hålla detta på en normal nivå så att i förväg veta vilka dagar man raidar på är en jättefördel för mig så jg inte behöver sitta online 24/7 för att inte missa nån raid (har gjort det i nåt år innan), Och NEJ jag lämnar inga raids, det ska mycket till för jag ska dra.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]


Är ju inte helt omöjlit att jag kanske kommer behöva gå ifrån om mina barn vaknar eller nåt mitt under raids, dock kommer det vara mycket sällsynt om det ens kommer hända, men kan tyvärr inte skriva att det aldrig kommer ske.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

inget viktigt addon alls tbh, visst kör jag med addons, men skulle klara mig nästan lika bra utan.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)


Gaaaaaaaaahhhhhh..... måste ni ha så skaffar jag.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]


Ska nog inte vara några problem

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]


Självklart

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]


Är nog den som bryr sig minst om loot, självklart tänker jag inte sitta å passa för jämnan för jag vill vinna dpsen men visst kan jag passa nåt bra item om nån vill ha.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Ja

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

Ja / Ja / Nej

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Jag vill raida ulduar och nya 10/25 manna

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]


Jag är dedikerad som få, lite för dedikerad faktiskt Sad vill gärna raida allt och alla hela tiden, men försöker lugna ner mig, men svårt när man är van med hardcore raiding, jag var friend i BBA tidigare och quitta då jag tyckte det mesta sög och att det aldrig blev nåt vettigt, nu verkar det vara pågång igen och jag vill köra nya raid instansen samt ulduar 10/25 varje vecka

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

Jag är NOOB vad gäller WOTLK än så länge. lol!
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 2:53 am

ikka skrev:
[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

Neophyte, är bara friend där och dom raidar lite för mycket för att jag ska applya dit


Då har du kommit till rätt ställe ^^
Till överst på sidan Gå ner
Hellmage




Antal inlägg : 47
Join date : 09-04-22

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 5:06 am

schysst dude som har varit med nu under sista tiden av raid uppehållet o väldigt duktig warlock, GET HIM IN.. OHHH GAAWD
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 9:48 am

Jag tycker det var trist att du lämnade när det inte blev raid sist Ikka men självklart förstår jag dig. Dock blir det ju inte bättre av att lämna =) Men jag vet att du är en seriös och duktig spelare och kan verkligen behövas. Behöver jag fråga vad du tycker Pixen?
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 11:27 am

Nej du behöver nog inte fråga mig, jag anser att Ikka är riktigt duktig men.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Tålamodet kanske? =) men har ingen aning om jag skulle bli bättre av det

(Eftersom du som sagt kommer från en hardcore guild där alla vill spela hela tiden)
Där har du ett litet minus, om du försöker tränga bort det korta tålamodet är jag ganska säker på att vi kommer ha en kul tid tillsammans, för som sagt, guilden är lite på återhämtning nu efter sommaren!

Så vad säger vi?

-ACCEPTERAD-
Till överst på sidan Gå ner
randyz




Antal inlägg : 13
Join date : 09-08-11

IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Emptyons aug 12, 2009 12:56 pm

LOL!!!1!1!11!1!!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty
InläggRubrik: Sv: IKKA - WARLOCK OF DOOM   IKKA - WARLOCK OF DOOM Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
IKKA - WARLOCK OF DOOM
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Zlazzon-warlock 70
» Curze - UD warlock
» Bullba - Warlock
» Warlock Rakt
» Volym - Destro warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: