Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 DK Dps, undrar när jag får svar.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
ziris




Antal inlägg : 4
Join date : 09-06-26

DK Dps, undrar när jag får svar. Empty
InläggRubrik: DK Dps, undrar när jag får svar.   DK Dps, undrar när jag får svar. Emptytor aug 13, 2009 4:23 pm

Jag gjorde en apply som jag fick en avvaktan på men har fortfarande inte fått något svar om jag blivit accepterad eller nekad och då jag såg att ni tog in en annan DK så bestämde jag mig för att fråga. Min apply:
http://blindedbyawesomeness.swedishforum.se/rekrytering-f3/frost-dps-death-knight-t326.htm
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

DK Dps, undrar när jag får svar. Empty
InläggRubrik: Sv: DK Dps, undrar när jag får svar.   DK Dps, undrar när jag får svar. Emptytor aug 13, 2009 4:27 pm

Det är såhär, det händer en JÄDRA massa i guilden atm, byte av officers, många slutar spela, ny rekrytering etc etc, så det är nog därför du har blivit "bort tappad" men, det kommer nog ett svar rätt så snart nu när du sa till.
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

DK Dps, undrar när jag får svar. Empty
InläggRubrik: Sv: DK Dps, undrar när jag får svar.   DK Dps, undrar när jag får svar. Emptytis aug 18, 2009 4:57 pm

Tyvärr har vi ingen plats för dig i BBA, Lycka till med att hitta en guild.


-DENIED-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





DK Dps, undrar när jag får svar. Empty
InläggRubrik: Sv: DK Dps, undrar när jag får svar.   DK Dps, undrar när jag får svar. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
DK Dps, undrar när jag får svar.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: