Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fanasbra combat rogue.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
fanasbra
Gäst




Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Emptymån aug 17, 2009 11:21 pm

Character namn: Fanasbra

Character class: Rogue

Main specc: combat i PvE assassination i pvp.

Armory link(s)

Irl namn: Marcus Arvidsson

Ålder: 18.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-17 dagar och min main.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

-Varit med er med en shaman som hette Roxburgh och är Estilios bror om ni kommer ihåg? Razz det hoppas jag.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

-Mina raid erfarenheter är allting, inte spelat hela ulduar 10 men klarat Razorscale, XT-002 deconstructer, Igniss. flame levi, kologarn, aurayia och iron council i både 25 man och 10 man, men lär mig snabbt Smile.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

-Ehm, ingen aning : /. Men försöka vara närvarande och inte tjafsa emot o.s.v. så guilden tycker om en.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

-Kan vara närvarande i raids och hela raids, om inget annat viktigare kommer upp. isf säger jag till.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

-aa bor med föräldrar men har egen dator på rummet och eget visa mina penger går in på som jag betalar med Smile.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

-deadly boss mod typ bara, inte ändrat så mkt på wow UI:n

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)



---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

-bra.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

-absolut.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

-Inte mycket för att starta bråk Sad, men klart man ska väl ha nån åsikt.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

-Absolut.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

-yapp

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

-Var med i den, känner många irl mates och min bror är också med. Har som sagt vart med förr ^^.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-inget o tillägga. Smile

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Till överst på sidan Gå ner
karaktär

karaktär


Antal inlägg : 14
Join date : 09-02-09
Age : 34
Ort : Norrköping

Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Emptytis aug 18, 2009 1:35 am

Duktig idiot, han har dock inte fixat enchants på hela gearet en då han just skillat jc vad jag fatta det som.
Men annars så, online 24/7 och hjälpsam kille.
GL hoppas du kommer med //Karaktär
ps. nån som kan byta mitt namn här på forumet till karaktär?
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Emptytis aug 18, 2009 4:55 pm

Officers disskuterar om vi behöver ännu en rogue
Till överst på sidan Gå ner
Fanasbra
Gäst




Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Emptytis aug 18, 2009 9:52 pm

Ok, säg till snart bara Smile
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Emptytor aug 20, 2009 8:13 pm

Vi är inte i behov an en rogue till. Lycka till med att hitta guild




-DENIED-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fanasbra combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Fanasbra combat rogue.   Fanasbra combat rogue. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Fanasbra combat rogue.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fanasbra, assassination/combat rogue.
» Hino, 80 combat rogue.
» Zenth, Rogue, 80
» Asassin ROgue
» Randyz, Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: