Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ava - protadinsomfan

Gå ner 
+2
Hellmage
Avalerya
6 posters
FörfattareMeddelande
Avalerya

Avalerya


Antal inlägg : 30
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Helsingborg

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptyfre sep 04, 2009 4:30 pm

Character namn: Avalerya

Character class: Paladin

Main specc: Protection

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&cn=Avalerya&gn=Blinded+By+Awesomeness

Irl namn: Sara

Ålder: 20

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]
82 dagar!

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]
Är för nuvarande med i bba, men har precis kommit tillbaka ifrån ett litet uppehåll.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]
Wotlk:
Naxx - yepp
VoA - Yepp, utom den nya bossen
Sarth 3d - yepp
Maly - yepp
Ulduar - yepp
Totc - delvis, har gjort Kentauren och maskarna. Men det ska nog inte vara några problem

Innan Wotlk gjorde jag karazhan och Za med lcl Smile
Innan tbc spelade jag wow 1 gång i halvåret.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]
Alla, en spelare kan alltid förbättre något, om det är rotation, specc, gear eller något annat Smile
(alla tips är välkomna även)

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]
Yes box låda!


[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]
Nej, möjligtvis om jag kommer bli tvungen att jobba kväll men isf kommer jag säga till i god tid.
---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]
Omen, grid, DBM, Big Wigs..typ :p

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

- https://2img.net/r/ihimizer/img3/4919/wowscrnshot090409151832.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

Så länge det kan förbättra mig som spelar ser jag bara positivt till det Smile

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]
Självklart är jag det, men jag varnar er.. Mina holy skills..är inte så bra ^^

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]
Nix, loot är för den personen som förtjänar det och det är helt upp till dem som bestämmer vem detta är.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]
Yes

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]
Ja, ja - men hörlurarna har jag tagit sönder så jag får sitta och luta huvudet. Och till sist Nej.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]
Jag förväntar mig ett trevligt bemötande, roliga raids där man är seriösa men även kan ha kul.
Jag vill joina därför att jag är sugen på att börja raida igen och har under en tid nu varit i guilden som friend.
Men fick vara med på lite raids och har fått upp mersmaken igen Smile

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-Skåning som fan. Says it all

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

Hm.. Näe jag kan inte komma på något atm. Undrar ni något så fråga mig ingame.!
Till överst på sidan Gå ner
Hellmage




Antal inlägg : 47
Join date : 09-04-22

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptyfre sep 04, 2009 5:11 pm

Citat :

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

-Skåning som fan. Says it all
epic, jo brae tank hon va med typ varje raid vi körde på raid uppehållet,
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptyfre sep 04, 2009 6:14 pm

Om ni behöver tank är hon ju självklart val.
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptyfre sep 04, 2009 6:36 pm

applyar du bara sara för att du saknar mig lr?
Till överst på sidan Gå ner
Aerendhil




Antal inlägg : 131
Join date : 08-10-22
Age : 39
Ort : Oskarshamn, Sweden

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptyfre sep 04, 2009 8:24 pm

Ja vad ska man säga de flesta vet ju vem du är Sara och vi behöver tanks som fan. Välkommen tillbaka =)

-Accepterad-
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptylör sep 05, 2009 12:18 am

Redan less på irl? Razz. Det tog inte så lång tid =)
Till överst på sidan Gå ner
Avalerya

Avalerya


Antal inlägg : 30
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Helsingborg

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptylör sep 05, 2009 4:15 pm

Phudu skrev:
Redan less på irl? Razz. Det tog inte så lång tid =)

shaddap! Very Happy

edit: japp morgan, det är väl klart att jag gör!
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptysön sep 06, 2009 4:01 am

Avalerya skrev:
Phudu skrev:
Redan less på irl? Razz. Det tog inte så lång tid =)

shaddap! Very Happy

edit: japp morgan, det är väl klart att jag gör!


trodde det var därför du lämnade oss första gången Razz
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Emptysön sep 06, 2009 4:55 am

haha, nu var du jävligt rolig vah!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ava - protadinsomfan Empty
InläggRubrik: Sv: Ava - protadinsomfan   Ava - protadinsomfan Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ava - protadinsomfan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: