Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shadow Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Surman
Gäst




Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Shadow Priest   Shadow Priest Emptyfre sep 11, 2009 7:21 pm

Character namn: Surman, Ettan innan jag gjorde namnbyte.

Character class: Priest

Main specc: Shadow

Armory link(s):

Irl namn: Viktor

Ålder: 16
--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 80dagar, har en 80 druid som ligger på 24 dagar, executus den med.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Versus, lämnade nyligen. Var inte så aktiv i raids den senaste tiden, när jag signade blev jag oftast bänkad. Har blivit mer aktiv den senaste tiden, spelar minst några timmar om dagen. Oftast hela dagarna

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Började precis lira efter TBC release, i 70 lirade jag mer Arena/bgs än raidade. så kara/za typ.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Vet inte vad jag ska skriva här tyvärr, svår fråga Razz

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Ja, har inget annat för mig när jag inte gymmar. & det gör jag när jag känner för det, så det står inte i vägen.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Nej Smile

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- DBM, Omen, Recount.


---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Bra, no hard feelings.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Skulle inte kunna tänka mig att gå healer, då jag inte har någon gear där. Rotation & annat är mer än välkommet Smile

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Nej. Är inte så girig av mig.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Japp

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Ja det har jag, är inte rädd för att prata heller Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Schysst folk, Bra progress.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

Pluggar en del då jag behöver förbättra mina betyg. Annars är det mest wow/träna som jag gör om dagarna. Klart att jag kan vara borta hela dagar vid vissa tillfällen, det kan alla Smile
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om jag har pvp gear på armory så är det bara att kolla Ingame. Eller om det finns något mer ni vill veta.
Till överst på sidan Gå ner
Surman
Gäst




Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Shadow Priest   Shadow Priest Emptyfre sep 11, 2009 7:24 pm

Såg att Armory länken inte kom med av någon anledning.
Till överst på sidan Gå ner
Surman
Gäst




Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Shadow Priest   Shadow Priest Emptyfre sep 11, 2009 7:45 pm

Såg en till sak, på raid experience så hade jag visst skrivit en rad sen gått vidare ;p

Har clearat nästan allt förutom några Bossar i Ulduar & Toc. Sorry för allt fail
Till överst på sidan Gå ner
Shockisen




Antal inlägg : 17
Join date : 09-07-21

Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow Priest   Shadow Priest Emptylör sep 12, 2009 1:49 pm

Tjenare Surman!

Tack för din ansökan, vi håller på och går igenom den för tillfället. Du får ett svar inom kort.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shadow Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Shadow Priest   Shadow Priest Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fäsk, Shadow Priest
» Sharrigan, lvl 80 Shadow Priest
» Shadow priest - Tryf
» Holy Priest
» Holy priest, Bajsegott

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: