Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy Priest

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Räserkot
Gäst




Holy Priest Empty
InläggRubrik: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:15 pm

Character namn: Räserkotten

Character class: Undead Priest

Main specc: Holy

Armory link(s):
(min death knight)
Irl namn: Mattias

Ålder: 19 år

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- Totala speltiden är 32 dagar, 3 timmar 25 minuter och 25 sekunder på priesten, sen har jag en 80 death knight med och en hel drös alts.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Den guilden jag är i just nu, heter bloodsport och varför jag vill lämna dom är för att vi gör lite progress och sen har jag inte blivit så välkomnad där av dom. En person i guilden sa ett skämt och så skrattade jag och då tyckte 3 officierare illa om mig, ganska töntigt men så är det. Det är lite si så där med folk som dyker upp till raids också osv...
Jag har varit med i då jag spelade tank, sen rerollade jag präst och gick med i som jag gearade upp snabbt i och vi var en av dom bästa på servern ända tills guild officierarna slutade spela, så guilden splittade precis innan ulduar patchen och då skapade vi en ny guild dom som fortfarande spelade wow i guilden, i ett försök om att skapa om det vi hade. Men det gick inte så bra och jag bestämde mig för att hitta ny guild så att jag fick vara inne i ulduar och leka lite, så då gick jag med i bloodsport och nu vill jag istället gå med i eran. Så det är min historia på servern executus.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Jag har dödat kara, Gruul, ZA, SSC dom första 3 bossarna, Mount hyjal 1 boss (alla dessa som tank) Voa 10/25, OS 10/25 (med en drake uppe), Naxx 10/25, Ulduar (10)6/14, (25) 4/14

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Eh, bra fråga Razz jag kan väl förbättra min healing och dps beroende på vad ni vill att jag ska göra, tror jag skulle fungera bra som båda Smile
Jag villa bara ha kul när jag spelar wow, är det inte roligt så spelar jag inte, så enkelt är det ^^ Så även man whipar på en boss i flera timmar och man skrattar åt det så tycker jag om det Smile

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Jaa, tiderna passar mig mycket bättre än dom jag redan har Smile Jag kommer försöka vara med på så mycket jag kan Very Happy

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Noepp, någon enstaka gång om året kanske, men det har inte varit ett stort problem hitills ^^

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- X-perl är väl det mest viktiga jag har eftersom jag inte kan heala utan det Very Happy, sen har jag omen, atlasloot, big wings, deadly boss mod, ja i princip allting som behövs för raid och lek Very Happy

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Jag tar lärdom av det, alla kan göra misstag och det märker andra personer bättre än du själv Smile

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Jaa det är jag, och min prestation blir inte sämre av lite ändrignar Very Happy jag kommer göra så gott jag kan ^^

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Alla vill ju såklart ha gear på sin karactär, och alla blir ju sura när dom förlorar någonting. Men det är bara fördelar med det, för när man får igång farmning på en raid så tar det bara någon månad innan alla har det bästa möjliga gear. Men man blir ju glad om man får någonting på vägen ^^

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Nä :O svenska är ett utav världens svåraste språk Smile jaa, jag är född i sverige, har bott i sverige i 19 år, kan engelska bra med.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Japp, har allt, jag är rädd för att prata i vent när det gäller engelsmän och annat, men svenskar så vet jag inte, men jag är väl ganska så blyg av mig :$

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag vill gå med i blinded för att jag är trött på pugs och oskillat folk som tvingar kvar en på samma boss i flera timmar utan anledning. Jag känner även några personer i blinded som jag tyckt om att spela med, och vill gärna spela med dom igen, har saknat att göra progress raid i ny instance, och 25 manna raids.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Vill ni veta saker så får ni väl fråga Very Happy jag är inte så bra på att skriva saker om mig själv xD men, jag är väl snäll, sprallig, och.... kallas för Nallen IRL xD

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Nom nom Very Happy

--------
Till överst på sidan Gå ner
Räserkotten

Räserkotten


Antal inlägg : 5
Join date : 09-05-21

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:18 pm

Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-https://2img.net/r/ihimizer/img36/1434/rserkotten.png

Jag glömde den (A)

Och sidan verkar inte tycka om mina armory länkar eftersom den inte vill visa dom, men jag får skriva dom här istället då Razz

Räserkotten !
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Räserkotten

Death knight !
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Pebbel
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:22 pm

Ingen grid :O?
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:29 pm

Letho, läs applyen Very Happy, Han använder ju x-pearl raidframes förmodligen Smile
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:46 pm

jaja, men ändå INGEN GRID :O
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 3:50 pm

Ser la bra ut, förutom att du inte kör med GRID <333333, nu kanske du fungerar lika bra som en annan som använder grid!

Tror faktist vi är i behov av en till shadow priest, upp till officers! Jag tycker du kan få en prov period!
Till överst på sidan Gå ner
Mein

Mein


Antal inlägg : 119
Join date : 08-10-08
Age : 36
Ort : Mariestad

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 4:25 pm

pixen skrev:

Tror faktist vi är i behov av en till shadow priest,

huh? har du läst applyen?
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 6:48 pm

pixen skrev:

Tror faktist vi är i behov av en till shadow priest, upp till officers! Jag tycker du kan få en prov period!


Räserkot skrev:
Main specc: Holy
Till överst på sidan Gå ner
Räserkotten

Räserkotten


Antal inlägg : 5
Join date : 09-05-21

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptytor maj 21, 2009 7:13 pm

haha nee som sagt, jag använder inte grid Smile jag kör med x-pearl raid frames för det är det som jag har vant mig vid och jag tycker det har fungerat bra hitills Razz

Och jag har väl inget emot att spela shadow priest heller, har lite sämre gear som shadow speccad bara, har 2 2 t7.5 t7 och sen är det väl sisådär med blåa trinkets osv.
Inget av dom är enchantat eller gemmat, men jag har det i bagen i behov om ni vill ha en shadow priest istället.
Till överst på sidan Gå ner
Nympher

Nympher


Antal inlägg : 125
Join date : 08-10-10
Age : 39
Ort : Mariestad

Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Emptylör maj 23, 2009 5:11 pm

Hej Räserkotten,
Vi ser fram emot ett starkt sammarbete. Hoppas du får en bra tid i guilden.
Varmt välkommen.

-Accepterad-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest   Holy Priest Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy priest, Bajsegott
» Holy Präst
» Ooz - Holy paladin
» Pervot - Holy Paladin
» holy paladin applay

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: