Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pervot - Holy Paladin

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Pervot
Gäst




Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptyons sep 02, 2009 12:24 am

Character namn: Pervot

Character class: Paladin

Main specc: Holy

Armory link(s):

Irl namn: Emil

Ålder: 16

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

- 82 days, 21 hours, 3 minutes. Rätt mycket afk tid i det.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- Jag är med som friend i ice atm. Jag har varit med i ett par guilder här på Executus bland annat Face, Ezone och Versus

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Blev inget raidande i vanilla för min del, sen bara lite i TBC som Gruul och Kara. Men i WotLK har jag däremot gjort allt förutom 2 bossar i ulduar (General, Yogg) och TotC 10/25

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Att lära mig att heala med fötterna, så jag kan käka pizza och raida samtidigt. Då har jag uppnått mitt livsmål Wink

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Ja, förutsatt att inte nåt extremt viktigt dyker upp som jag är tvungen att göra.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Enda problemet som kan uppstå är väl en och annan dc.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- PallyPower <3 sen har man ju de vanliga (omen, grid, BigWigs)

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Börjar gråta på ett väldigt manligt sätt

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Jorå, det blir nog inga problem med det.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Onödigt att gnälla över gear, Den som behöver det mest borde få det.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Ja, fast skånska har jag lite problem med att förstå Sad

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Jag har allt! Och jag är inte rädd för att Prata på ventrilo Smile

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Vi verkar som en trevlig svensk raiding guild och jag förväntar mig mysiga raids och trevliga spelare.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Jag är en väldigt mysig Göteborgare. Försöker alltid göra mitt bästa även ifall det inte alltid går så bra. Dessutom bra på att passa tider Wink

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Inget jag kan komma på atm.
Till överst på sidan Gå ner
Odyss

Odyss


Antal inlägg : 3
Join date : 09-08-21

Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptyons sep 02, 2009 1:39 am

Här har vi en riktig lirare alltså! Very Happy
God irl-vän till mig som jag har känt i många år och en kille man litar på till 100%! Grym healer som vi lär ha nytta av.
Han vet redan mycket om guilden eftersom vi pratar dagligen på skype osv och han skulle vart en ruggig tillgång.


För fler göteborgare! king
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptyons sep 02, 2009 2:10 am

Vi har en liten wannabie raidleader i våran guild som pratar mkt skånska och har ganska hög outbound, så det kanske blir lite knivigt för dig när du skriver att du inte kanske förstår skånska så bra, men det är väl ganska skönt så slipper du lyssna på han ^^


NÄMNER INGA NAMN!
Till överst på sidan Gå ner
Hellmage




Antal inlägg : 47
Join date : 09-04-22

Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptyons sep 02, 2009 2:13 am

MiniPersson skrev:
Vi har en liten wannabie raidleader i våran guild som pratar mkt skånska och har ganska hög outbound, så det kanske blir lite knivigt för dig när du skriver att du inte kanske förstår skånska så bra, men det är väl ganska skönt så slipper du lyssna på han ^^


NÄMNER INGA NAMN!
ceyto ftw!?
Till överst på sidan Gå ner
Larissy

Larissy


Antal inlägg : 7
Join date : 09-08-22
Age : 31
Ort : Göteborg

Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptyons sep 02, 2009 8:29 am

Gurkan affraid <3
Till överst på sidan Gå ner
http://Www.ratemypoo.com
Rakt
Gäst




Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: GUUURKAN   Pervot - Holy Paladin Emptysön sep 06, 2009 6:57 am

Han är bästa paladinen alla jävlar classer han spelar så blir han OP. ge han nerf plx Wink

/kivi
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Emptysön sep 06, 2009 4:38 pm

Tjena Pervot, tyvärr måste jag meddela att vi inte är i behov av en till holy paladin just nu, hade du varit en holy priest hade jag hoppat högt av lycka, men så är inte fallet Sad.

Jag får önska dig lycka till och hoppas du hittar en guild som du trivs bra i!


-NEKAD-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pervot - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pervot - Holy Paladin   Pervot - Holy Paladin Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Pervot - Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ooz - Holy paladin
» Chilion - Holy Paladin
» holy paladin applay
» Holy Priest
» Holy Präst

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: