Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fredburst - Druid

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Fredburs
Gäst




Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 8:04 am

Character namn: Fredburst

Character class: Druid

Main specc: Resto

Armory link(s):

Irl namn: Robbin Wännström

Ålder: 19

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

23 dagar på druiden. Har dock flera chars, vill ni veta något om dem så är det bara att fråga.

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]


Är med i Blinded By Awesomeness och vill gärna stanna.

Tror inte att jag har varit med i någon annan guild på denna server faktist.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]


Min druid har jag endast spelat med i WotLK, då jag nyligen skapat honom. Dock så har jag även en alliance paladin på lvl 80 som jag spelat en hel del med.

Vanilla = körde inte särskilt mycket PvE, körde mest PvP då ranking systemet fanns. Det hände väll att man testade på lite PvE och så också, och då blev det MC, lite AQ 20, dödade Onyxia ett x antal gånger och körde ZG ett par gånger.

TBC = Kara, Gruul, Magtheridon, ZA, SSC, TK, Hyjal

WotLK = Naxx 10 och 25. Maly 10 och 25. Sarth 10 och 25 (med två adds som mest och några tries med tre). VoA 10 och 25

Jag har säkert glömt något, men det är bara att fråga om det är något viktigt eller så

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

Hålla ÄNNU bättre koll på vad som händer runt omkring medans jag healar och håller koll på vad som händer med spelarna i raiden. Det finns säkert mera saker också, men inget som jag kommer på just nu

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

Då jag har tagit studenten och inte har något jobb så borde det inte vara något problem. Jag är dock med i ett band (Ithaka Falls) som håller på att försöka nå ut med musiken. Så konserter och liknande kan dyka upp (för tillfället håller vi på med en EP som vi vill ha klar så snabbt som möjligt), så det KAN hända att jag måste hoppa över en raid eller två pga det. Men förutom det så skulle jag kunna stanna hela nätter om det skulle vara så, så det är absolut inga problem.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]


Jag bor fortfarande hemma hos föräldrarna, men det är inget som skapar problem med speltider och liknande då dem inte bryr sig om mitt spelande

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]


Grid är väll en av dem add-ons som jag har haft mest nytta utav. Skulle nog inte klara av att heala utan den.

Bigwigs är väll en annan add-on som hjälpt mig en hel del med att hålla koll på saker och ting.






[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

Fredburst - Druid Wowscrnshot081809061552c.th

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

Jag har inga som helst problem med att ta kritik. Jag tycker kritik kan vara bra och kritik kan göra en själv till en bättre spelare.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]


Jag har raidat som både moonkin och resto druid. Så spec är det inga problem med (skulle även kunna tänka mig att gå feral om det skulle behövas).
Och all annan ändring som kan tänkas är jag villig att gå med på, det är inga problem alls.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

Jag anser att gear kommer när man förtjärnar det. Så ni behöver inte tro att jag är någon "lootwhore", för det är jag inte. Därimot så anser jag att inte alts ska få ta gear före mains, eftersom det kan/kommer påverka vårat progress som guild. Dock så litar jag på att ML och officers sköter det med loots bra.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

Jag har inga som helst problem med att kommunisera på svenska.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

Ventrilo och mic har jag, och jag vågar prata.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

Jag är redan med i guilden, men jag skulle jättegärna vilja bli "provanställd".

Jag förväntar mig progress, många trevliga människor (har redan spelat med flera av dem), samt att ha kul när man raidar samtidigt som man spelar seriöst.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]


Hmm.. jag tror redan att jag har skrivit allt som kan vara bra att veta



----------------------------------------------------------------------------------


Tack för att ni tagit er tid och läst min apply, och ha en fortsatt trevlig dag!
Till överst på sidan Gå ner
Shockisen




Antal inlägg : 17
Join date : 09-07-21

Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 2:06 pm

Freddan <3
Imba kille, spelat rätt länge med honom, vi har tankat ihop, dpsat ihop och nu helat ihop några gånger, han kan spela bra. Är det progress vi är ute efter då är det denna killen vi vill ha.
Till överst på sidan Gå ner
Phudu




Antal inlägg : 83
Join date : 08-10-14
Age : 37
Ort : Storselestad

Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 2:50 pm

Å där fick han ett antal ---- för att han känner dig Razz
Till överst på sidan Gå ner
MiniPersson

MiniPersson


Antal inlägg : 72
Join date : 08-10-14
Ort : Vilhelmina

Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 3:26 pm

mm, håller med poddan där + att för mkt smör är inte bra, lätt att man bara glider omkring då Razz

nämen kan inte riktigt kika på ditt gear atm, men det duger nog Smile och det skulle ju vara kul med en resto buddy, iofs har jag ju haft en lr två som jag absolut inte tänker kommentera äns ^^
Till överst på sidan Gå ner
pixen

pixen


Antal inlägg : 193
Join date : 08-10-14
Age : 35
Ort : Kopparberg

Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 3:31 pm

Ser ut som en vettig apply och jag litar på shockisen, han vet mer eller MINDRE om vad han talar om, ska prata lite med dom andra så får du ett svar snart!

Phudu, hur går det i neo?
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Emptytis aug 18, 2009 4:54 pm

Jag litar på grabbarna, och erbjuder dig en plats som provanställd i guilden, grabba tag i en officer!


-ACCEPTERAD-
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fredburst - Druid Empty
InläggRubrik: Sv: Fredburst - Druid   Fredburst - Druid Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Fredburst - Druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid
» Itzurma - Resto Druid
» Opthimus resto druid
» Ramorn Feral Dps Druid CHECKA!! ^^
» Lipzill, 80 Feral druid på Alonsus söker Executus guild

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: