Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hino, 80 combat rogue.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Hino




Antal inlägg : 2
Join date : 09-08-20

Hino, 80 combat rogue. Empty
InläggRubrik: Hino, 80 combat rogue.   Hino, 80 combat rogue. Emptytor aug 20, 2009 8:23 pm

Character namn: Hino

Character class: Rogue

Main specc: Combat 15/51/5

Armory link(s): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Executus&n=Hino

Irl namn: Patrik

Ålder:19

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

-13 dagar totalt, 6 dagar på lvl 80. På denna gubbe =)

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- har inte varit med i någon guild ännu, fokuserade mig mest på att köra heroics för att få lite gear först.

[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Vanilla wow: Spelade inte då.

-TBC: SSC / karazhan / Gruul's lair

-Wotlk: Naxx 10 / OS10, 25 / VoA 10, 25.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- Jag har fortfarande en hel del att lära mig imon raids, jag är snabblärd på tacts. Jag kollar alltid upp tacts innan raid.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Det ska nog inte vara några problem, men om det är någonting IRL så går det helt klart före spelandet.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Jag bor själv, så jag spelar hur mycket jag vill.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- OMEN, DBM.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

- https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/2vwgxeb.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ] Gör jag något fel så är det bra att jag får reda på det så jag kan rätta till felet.

-

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

- Helt klart, om det är något som kan göra min dps högre så är det ju bara bra.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- Jag är tålmodig, så jag har ingen panik med loot.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Ja.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Ja jag har fungerande mic och ventrilo, och nej nej, jag pratar gärna!

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Jag vill joina för att jag vill verkligen raida, ha en kommunicerande guild som verkligen progressar. Jag har hört att ni är en bra guild och jag skulle väldigt gärna vilja joina!

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- Finns egentligen ingenting att berätta, vill ni veta något så fråga gärna!

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]
Varit rätt inaktiv just för tillfället men kommer bli mer när jag hittat en guild =)


Senast ändrad av Hino den fre aug 21, 2009 10:17 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : La till lite mer information)
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

Hino, 80 combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Hino, 80 combat rogue.   Hino, 80 combat rogue. Emptylör aug 22, 2009 2:11 am

Du har din PvP gear på på armory, kan du slänga upp en länk med PvE gear?


Hino skrev:
13 dagar totalt, 6 dagar på lvl 80. På denna gubbe =)

Vad folk spelar lite på sina chars nu för tiden Very Happy jag börjar närma mig 200 dagar juh!
Till överst på sidan Gå ner
Hino




Antal inlägg : 2
Join date : 09-08-20

Hino, 80 combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Hino, 80 combat rogue.   Hino, 80 combat rogue. Emptylör aug 22, 2009 1:34 pm

Lehto skrev:
Du har din PvP gear på på armory, kan du slänga upp en länk med PvE gear?


Hino skrev:
13 dagar totalt, 6 dagar på lvl 80. På denna gubbe =)

Vad folk spelar lite på sina chars nu för tiden Very Happy jag börjar närma mig 200 dagar juh!

Hehe =) slutade spela förut och sen började jag om på ett nytt account så =) Byter gear nu =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hino, 80 combat rogue. Empty
InläggRubrik: Sv: Hino, 80 combat rogue.   Hino, 80 combat rogue. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hino, 80 combat rogue.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fanasbra combat rogue.
» Fanasbra, assassination/combat rogue.
» Zenth, Rogue, 80
» Asassin ROgue
» Randyz, Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: