Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 holy paladin applay

Gå ner 
FörfattareMeddelande
squirtle
Gäst




holy paladin applay Empty
InläggRubrik: holy paladin applay   holy paladin applay Emptylör sep 12, 2009 8:52 pm

Character namn: Squírtle.

Character class: Paladin.

Main specc: Holy.

Armory link(s):

Irl namn: Victor lars nilsson.

Ålder: 16.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Din /Played? /Played på andra characters, om det är viktigt? ]

paladinen : 67 dagar sammanlagt och 18 dagar på 80.
80 druid på stormscale: 72 dagar played och 45 dagar played på 80.

-

[ Nuvarande guild, och varför vill du lämna dom? Vilka guilder har du varit med i tidigare? ]

- ( Versus ) är det ända guilden jag har vart med i på servern.
och jag och en kompis lämnade. (Surman )
För att vi tyckte att det va riktigt dålig respekt inne i guilden.
och att guild leadern, tog bara med dom som va hans irl vänner.
och tyckte dom va almännt otrevliga mot en.


[ Vad är dina raid erfarenheter med denna gubben? Lista på alla raid erfarenheter du har, börja med vanilla sen TBC etc. ]

- Före tbc (vanilla) spelade jag på arathor med en gnome rogue.
hade full t1. och nästan full t2.
har vart inne i allting i vanilla.
sen när the burning crusade kom.
så vart det inte lika mycket raiding.
vart lite mer skol sattsning.
men han ändå göra kara, grull, och va inne i bt 2 gånger.
Raidingen atm.
så har jag kört naxx 10 / 25 har undying t.ex.
Voa 10 /25.
Uldar 8 / 14 bossar.

[ I vilka områden kan du själv förbättra för att bli en bättre spelare? ]

- För att bli en bättre spelare är det bra att ha en guild där alla är trevliga.
som verus t.ex. så va man inte sugen på att komma in på wow, och raida för att dom va bara almännt otrevliga.
sen kan jag inte så mkt mer, är väll rätt nöjd med mitt spelande brukar ligga rätt högt på healingen.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Kommer du kunna vara närvarande under hela raids? Kommer du kunna vara med på alla raids under veckan? ]

- Har aldrig inet problem, och tider är verkligen inget problem.
har inget specielt för mig på dagarna som kan stoppa raiding.

[ Kommer det uppstå problem med din speltid som du själv inte kan styra över? (t.e.x, du bor med föräldrar etc? ]

- Jag bor med mina föräldrar, men min pappa spelade wow själv ett tag. så han vet själv så väll att raiding är bra mkt viktigare än en kvälls middag eller att gå och lägga sig tidigt. Wink

---------------------------------------------------------------------------------

[ Vilka är dom viktigaste Add-onsen du använder? ]

- Deadly boss mode. är helt klart det viktigaste för mig.

[ Länka ett screenshot av ditt UI! (detta är inte för att visa vilket tufft UI du har, utan att visa oss dina key-binds)

-
alla andra sider laggade rätt gött ihop för mig så det fick bli det hedliga billdagboken.

---------------------------------------------------------------------------------

[ Hur tar du på bedömningar/kritik? ]

- Kritik är ju en av dom bästa sakerna du kan få, man ska lära sig av sina fel som jag har hört hela livet.
så jag tar verkligen inte det som ngt Negativt.

[ Är du villig att göra dom ändringar officers vill (specc, rotation, etc) eller kommer dom känna att det kommer påverka
din prestationsförmåga?]

-Inga problem över huvud taget.

[ Hur går dina tankar runt loot och att geara upp din Character? Är du benägen att starta diskusioner/drama gällande utdelning av loots? ]

- klart jag vill geara öpp min character men är det några andra i guilden som har vart med längre än mig, så är det klart att dom får första ching.
och jag kommer nog inte göra något drama för något.
är inte direkt ute efter att skaffa gear utan att ha roligt och utmanna olika bossar.

[ Kan du förstå svenska? Kan du kommunisera bra på svenska, både tal och skrift? ]

- Född i göteborg och har bott i kristinehamn hela livet.
så svenska är verkligen inget problem.

[ Har du ventrilo och fungerande mic? Är du rädd för att prata på vent? ]

- Ventrilo mix finns. Fungerade mic finns. och prata har jag ingen störe skräck för.

----------------------------------------------------------------------------------

[ Varför vill du joina < Blinded By Awesomeness >, och vad förväntar du dig av oss?]

- Alla mina kompisar har pratat bra om guilden, och har alltid tyckt om guildens namn, så jag började läsa om guilden och tyckte att det värkade mycket intressant, så jag tänkte göra en applay och bara hoppas.
vad jag förväntar mig?
Förväntar mig inget stort, utan bara ett trevligt gemenskap och bra raidande.

[ Berätta om dig själv (behöver inte vara någon wall of text, bara det som kan vara bra för oss att veta) ]

- det jag är kännd för bland vänner är att jag bjur på mig själv.
Har jag inget specielt för mig, så kan jag boosta ngn alllt, eller låna ut något guld.
plus har jag 409 i enchantning.
där har ni min alt.
Där har jag ochså lite efarenheter.


-----------------------------------------------------------------------------------

[ Annan information du skulle vilja tillägga ]

- Med vänliga hälsningar: Victor nilsson.
Till överst på sidan Gå ner
Lehto

Lehto


Antal inlägg : 196
Join date : 09-05-06
Age : 34
Ort : Borås

holy paladin applay Empty
InläggRubrik: Sv: holy paladin applay   holy paladin applay Emptylör sep 12, 2009 8:56 pm

squirtle skrev:
eller låna ut något guld.



Lär inte behövs, dom har Pixen, men bra att veta Wink
Till överst på sidan Gå ner
squirtle
Gäst




holy paladin applay Empty
InläggRubrik: obs obs obs obs   holy paladin applay Emptylör sep 12, 2009 9:11 pm

Om jag har glömmt något, eller något ni undrar så kan ni kontakta mig in game eller på hotmail.
jagkallasnizze@hotmail.com
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





holy paladin applay Empty
InläggRubrik: Sv: holy paladin applay   holy paladin applay Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
holy paladin applay
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ooz - Holy paladin
» Pervot - Holy Paladin
» Chilion - Holy Paladin
» Holy Priest
» Holy Präst

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Allmänt :: Rekrytering-
Hoppa till: